Fajta Gábor a Caferol Kávézó & Bistro tulajdonosa az utazási szakmából nyergelt át kávézó üzemeltetésre. Pár éve merült fel az ötlet benne, a tavalyi év pedig megkönnyítette a döntését. Megosztotta velünk, hogy mi vezetett ahhoz, hogy az utazási szakma mellett új kihívásokat keressen.

Március 1-én nyitott a kávézó Budapesten az igen népszerű Andrássy úton. Sajnálatos módon éppen a nyitást követően jöttek a nagyobb korlátozások a pandémia miatt, ezért rögtön a nyitást követően be is kellett zárni. A járvány alatt elviteles ellátásra álltak át. Ami a mai napig egy működő része a Caferol üzletmenetének.

Miben más a Caferol?

Az Andrássy úton sok kávézóval és vendéglátóipari egységgel találkozhatunk. A Caferol az elejétől kezdve tradicionális, hagyományos olasz pörkölésű kávét igyekszik kínálni a vendégeinek. Megpróbálunk egy olyan hely lenni, ahol az ember a 2. látogatás után törzsvendégnek érezheti magát. A vendégekkel történő kommunikációra helyezzük a hangsúlyt. Semmiképp sem szerettünk volna nagyon extrát, hiszen arra megvannak a bejáratott helyek Magyarországon. Nagyon jó átlag színvonalat szeretnénk nyújtani a termékekből, melyhez az extrát a vendégekkel történő kapcsolattartás és a mi hozzáállásunk szolgáltatja. Büszkék vagyunk, hogy a nyitás utáni, rövid idő alatt sok törzsvendégünk lett. Nem csak hazai, hanem külföldi törzsvendégeink is vannak. Sok a rendezvény, szülinap, leánybúcsú is – folytatta Gábor.

Kávézó és turizmus kéz a kézben

Közel 10 évet az utazom.com-nál töltött el, ami jelenleg is üzemel.

Az utazásszervezést nem töröltem ki az életemből. A legjobb lenne, ha a kettő párhuzamosan, hosszú távon mehetne együtt. A turizmusba még szeretnék visszatérni – mesélte Gábor. 

fotó: https://www.facebook.com/caferolbud